Reacties

10 september 2018 - Peunayong, Indonesië

Hé Maaik, ja waren weer prachtige dagen. En dat klunen ging goed hoor 😊. Met Emiel zijn rug gaat het gelukkig ook weer iets beter. Heeft goed kunnen zitten in de trein.

Hè Dorine,  jazeker, we zijn heel avontuurlijk bezig 😃, gat was zeker eng, maar als je eenmaal over de rand was viel het echt mee. Wij vinden die foto van onze benen met laarzen geweldig, zo zie je echt de diepte. We vliegen vrijdag 14 september in de avond weer terug, oftewel zijn zaterdag 15e weer thuis. Vinden het ook leuk jullie reacties, super!

Hè Ellen,  jazeker een overwinning, ben trots op mezelf 😊. Dank je, hopen dat zijn rug vlug weer over is, de laatste paar dagen gaan we in, dan nog een vlucht van 14 uur.... komt goed. Anders doen we het  gewoon wat rustiger aan.

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Dorine van Ravensberg:
    12 september 2018
    nog twee daagjes - was vast en zeker véééél te kort! Emiel, spreek je rug vermanend toe zodat je nog echt volop kunt genieten die laatste dagen. Echt enorm mooi, leuk en avontuurlijk, jullie reis! Fijn dat dat mogelijk was.